מתי כדאי להיכנס לעולם ההשקעות בנדל"ן?  

אם יש לכם הון ומעט זמן פנוי, זה הרגע להיכנס לעולם ההשקעות בנדל"ן. הביקוש לדירות בישראל לא ירד בעתיד הנראה לעין וגם לא המחירים, כך שמדובר באפיק השקעה בטוח ורווחי!

במדינה שאוכלוסייתה מתרבה בקצב מסחרר ואיתה הביקוש לדיור, אין כמו השקעה בנדל"ן. מדובר בהשקעה יציבה ובטוחה, ודאי על רקע התנודתיות של אפיקי ההשקעה האחרים, התשואה הפוטנציאלית שלה גבוהה יותר ולכן רבים פונים כיום לענף הנדל"ן ורואים ברכה.

רכישת דירה למגורים לעומת רכישת נכס להשקעה

בשונה מרכישת דירה למגורים, המטרה של רכישת נכס להשקעה, היא למקסם את התשואה, אם מקבלת דמי שכירות חודשיים ואם ממכירת הנכס ברווח בעתיד. הבדלים נוספים, קיימים בתחום המיסוי והבדיקות שיש לבצע טרם הרכישה.

לרכישת נכס להשקעה יתרונות רבים כאפיק השקעה, לעומת אפיקים כמו הבורסה, שוק ההון, אגרות חוב וכיוצא באלו. בשעה שבאפיקים אחרים המשקיע מסתכן בהפסד כל כספי ההשקעה, בקניית דירה, הנכס נשאר בידיו, בלי קשר למצב השוק.

יתרה מכך, עליית מחירי הדירות המתמשכת בישראל בשני העשורים האחרונים, מעידה על המשך ודאי של המגמה.

למה כדאי להיכנס לעולם ההשקעות בנדל"ן?

  • נכס ביד – בשונה מאפיקי השקעה אחרים, השקעה בנדל"ן משאירה נכס מוחשי ביד, גם אם מחירי הנדל"ן יצנחו, עדיין לא מדובר בהפסד מוחלט, כמו בבורסה למשל.
  • הנדל"ן מניב – את הדירה שרוכשים, ניתן לשפץ ולמכור במחיר גבוה יותר, או להשכיר. בכל מקרה, תוך זמן לא רב, אפשר להחזיר את ההשקעה ולהתחיל להרוויח.
  • סיכון נמוך ורווח ודאי – השקעות בנדל"ן נחשבות לסולידיות ובעלות מקדם סיכון נמוך, לצד סיכוי גבוה לרווח, בעקבות עליית מחירי הנדל"ן בישראל.
  • ביקוש גבוה לדיור – אזורי הביקוש למגורים בישראל מעטים וכולם מרוכזים בגוש דן. במרכז הארץ כבר לא ניתן למצוא כמעט עתודות קרקע לבנייה ולכן להשקעות בנדל"ן או לרכישת שטחים להשקעה באזור, יש פוטנציאל השבחה גדול מאוד.
  • גידול אוכלוסין – ישראל סובלת, כידוע, מגידול אוכלוסין גבוה, הנובע מקצב ילודה חריג. פירוש הדבר הוא, ביקוש שילך ויגבר לדירות מגורים, אזורי תעסוקה ומסחר וכדומה.
  • התחזקות ההייטק הישראלי – תעשיית ההייטק בישראל מתחזקת ומתרחבת ואיתה הדרישה להקמת אזורי תעסוקה איכותיים, פתח נוסף להשקעות בנדל"ן מניב.
  • יכולת מימוש גבוהה – ערכו של נכס והיכולת לממש אותו, תלויים בביקוש שיש לו. נכס נדל"ן ניתן לממש במהירות יחסית בכל עת, במידה וזקוקים לכסף.
  • צפי להגדלת זכויות – נכס נדל"ן הוא בעל פוטנציאל רווח גבוה, גם בלי קשר עליית מחירי הנכסים, בשל הסיכוי הקיים (בעיקר כשמדובר בקרקע בהליכי תכנון), להגדלת זכויות הבנייה על ידי הוועדה לתכנון ובניה, שתביא להשבחת הנכס.
  • הבנקים מעודדים השקעות בנדל"ן – מאחר ששוק הנדל"ן נחשב ליציב ובטוח, הבנקים הולכים לקראת המשקיעים במתן הלוואות ומשכנתאות, בשיעור גבוה של מעל ל-60% מגובה ההשקעה.
מחפשים נכסים לרכישה והזדמנויות השקעה מניבות?
השאירו פרטים וקבלו הצעה אטרקטיבית