כיצד תבחרו חברת שיווק נדל"ן מקצועית?

כדי למצוא את בית החלומות שלכם, תזדקקו לחברת שיווק נדלן מקצועית, שתציג בפניכם את ההיצע הרחב ביותר של פרויקטים מתאימים. כיצד תבחרו חברת שיווק נדלן מקצועית ואילו פרמטרים חשוב לבדוק? כל התשובות כאן!

רכישת דירה או בית היא אחת מהעסקאות הגדולות והחשובות בחיים. מדובר במהלך שתוצאותיו ישפיעו על הרווחה ואיכות החיים שלכם ושל בני משפחתכם לאורך שנים ולכן מציאת הדירה או הבית הנכון, היא קריטית.

בית המגורים האידיאלי צריך לענות על מפרט ארוך. הוא צריך להתאים לצרכי בעליו מבחינת הגודל, מספר החדרים, חלוקת החלל, העיצוב, כיווני האוויר וכדומה, וכמובן מבחינת המחיר.

גם מציאת המיקום המתאים לבית, זה לא עניין של מה בכך. אפיוני הסביבה והשכונה צריכים להתאים לכם, מצב התשתיות, צפיפות הבנייה, מצב התעבורה, אזורי המסחר, השטחים הירוקים, הסביבה החברתית, מערכת החינוך, הקרבה הגיאוגרפית לקרובי משפחה או חברים וכיוצא באלה.

במילים אחרות, הבחירה בבית הנכון היא לעיתים מורכבת ומאתגרת, הדרישות המרובות וההיצע גדול עלולים לבלבל, ולכן הדרך הטובה ביותר להחלטה מושכלת, עוברת בחברת שיווק נדלן מקצועית.

פרמטרים לבחירת חברת שיווק נדלן מקצועית

בישראל פועלות חברות שיווק נדלן רבות. חשוב לדעת כיצד תבחרו חברת נדלן שיווק מקצועית, כדי שהמהלך היקר של רכישת בית, רכישת קרקע להשקעה או כל עסקת נדלן אחרת, יתבצע  בצורה הטובה ביותר. להלן חלק מפרמטרים המרכזיים שחשוב לשים לב אליהם:

  • ותק וניסיון – כאשר בוחרים בחברת שיווק נדלן, אחד הפרמטרים החשובים שיש לקחת בחשבון, הוא הניסיון והוותק שהחברה צברה בתחום ומספר הפרויקטים המוצלחים שהיא חתומה עליהם.
  • מוניטין בתחום הנדלן – חשוב לבדוק בנוסף, את המוניטין שצברה החברה בשוק הנדלן. האם יש לה שם טוב בתחום, האם הפרויקטים שהיא משווקת ידועים כפרויקטים המתנהלים במקצועיות ומסתיימים בהצלחה והאם היא מנהלת קשרי עבודה טובים עם יזמי נדלן.
  • יחס ללקוחות – זווית נוספת שמומלץ לבחון בחיפוש אחר חברת שיווק נדלן, היא תפקוד שירות הלקוחות של החברה, כלומר, כיצד מתנהלים נציגיה מול הלקוחות במקרה של תקלה או משבר וגם בימים כתיקונם. כדאי לקבל חוות דעת ממכרים ובמקביל לחפש המלצות באינטרנט, לגבי רמת השירות של החברה ולבחור בחברה עם דירוג לקוחות של מעל לארבעה כוכבים.
  • היצע אפשרויות – תנאי חשוב נוסף להתאמת שירותי החברה לצרכים שלכם הוא, הוא רוחב ההיצע שהיא מספקת ומומלץ לבחור בחברת שיווק נדלן, המציעה מגוון של פרויקטים ומדרג מחירים עבור דירות בגדלים ובדרגות שונות, מדירות 3-5 חדרים, ועד פנטהאוזים, כדי להקל עליכם למצוא את הדירה המתאימה לכם ביותר.
  • שקיפות – בנוסף, יש לתת את הדעת אודות זמינות המידע שנמצא באתרי האינטרנט של חברות שיווק הנדלן, ולבחור בחברה הפועלת בשקיפות מלאה ומציגה באתר מידע עשיר ומפורט על פעילותה והנכסים אשר היא משווקת.
  • עמלות – לא פחות חשוב, לבדוק את גובה העמלות שהחברה לוקחת, וזאת בכדי לוודא שהוא מתאים לתקציב שלכם. בהצלחה!

לוקיישן770 היא לא עוד חברת שיווק פרוייקטים בנדל"ן

פרט להתמחות שלנו בשיווק פרויקטים, חברתנו מייצרת חיבורים בין יזמי בנייה וקרקעות, לבין משקיעים ורוכשים פוטנציאליים בעלי הון פנוי בארץ ובחו"ל, שמחפשים השקעות אטרקטיביות בישראל וערוכים לבצע עסקה מיידית. היזמים והמשקיעים שנמצאים במעגלים החברתיים והעסקיים שלנו, זוכים להיחשף למידע בלעדי ויקר ערך שטרם פורסם לציבור, וכך נהנים מהזדמנויות השקעה בפרויקטים ייחודיים עוד בשלב ה-Pre-Sale ולפני הפרסום במדיה הדיגיטלית.

מחפשים נכסים לרכישה והזדמנויות השקעה מניבות?
השאירו פרטים וקבלו הצעה אטרקטיבית