יזמי נדל"ן? הכירו את השיטה האולטימטיבית לשיווק פרויקטים!

בין אם אתם צועדים את צעדיכם הראשונים אל תוך עולם הנדל"ן ובין אם אתם יזמים ותיקים עתירי ניסיון והצלחה, פרויקטים מתחום השקעות נדל"ן מחייבים ביצוע פעולות שונות וחשובות על מנת לצלוח את התהליך. איתור הצרכים המיוחדים לכם, איתור נכסים, בירוקרטיה, ידע מקצועי הם כולם הכרחיים על מנת לבצע עסקה מוצלחת.

ליווי מקצועי עבור יזמים המעוניינים בהשקעות נדל"ן יאפשר לכם איתור הזדמנויות פוטנציאליות התואמות לצרכיכם הייחודיים תוך קבלת שירות מקצועי וליווי מסור. מאחר וזמן הוא משאב יקר וחשוב, בניהול פרויקטים בפרט, העברת מטלות אל ידיים מיומנות ומקצועיות, יאפשרו לכם להתמסר לפעילות בתחומים אחרים תוך ידיעה שהכל מתנהל על הצד הטוב ביותר.

לוקיישן 770:שיטת חמשת השלבים ליזמים

מקור ההצלחה של שירות הליווי המקצועי ליזמים בעולם הנדל"ן טמון בשיטה מוכחת המונה 5 שלבים:

  1. בדיקות מקדימות – טרם כניסה אל פרויקט השקעות נדל"ן חשוב לבחון את מאפייני האזור, תוכניות ואישורי הפרויקט, האם הפרויקט עתיד להיות רווחי עבורנו? כל זאת על מנת להימנע ממצב בו אנו מבזבזים את זמננו ומשאבינו. במידה ומצאנו כדאיות כלכלית בפרויקט הנדל"ן נבחן מי הם הרוכשים המהווים את קהל היעד שלי? נרכיב את מפרט הדירות השונות שיוצעו לשיווק ונבחן כיצד כדאי לשווק אותן. יזמים מתחילים ויזמים מנוסים יתרמו מליווי מקיף ומקצועי בשלב זה.
  2. מפרט ותמחור – בשלב זה יקבע הקו העיצובי של הנכסים בפרויקט בשילוב בעלי המקצוע הרלוונטיים. לאחר גיבוש סופי של תוכניות הפרויקט נפנה לתמחור הנכסים המוצעים לשיווק תוך התבססות על הנתונים הקיימים ושאיפה לרווח מקסימלי מהשקעות נדל"ן.
  3. תוכנית אסטרטגית לשיווק הפרויקט – עולם הנדל"ן רווי הזדמנויות ועליכם לגרום לקהל היעד שלכם לבחור דווקא בנכסים אותם אתם מציעים. כיצד תעשו זאת? שיווק! תוכנית שיווקית נכונה כוללת רכיבים שימקסמו את הסיכוי לסגור עסקה. היא מכוונת בעיקר אל קהל היעד שהגדרנו בשלב הראשון. על מנת לשווק באופן יעיל נכין תוכנית שיווק רחבה הכוללת קמפיין פרסום המתבסס על הנתונים שגיבשנו בשלבים הקודמים.
  4. תסריט מכירה מוצלח – גם אם צלחתם את שלב הכנת תוכנית השיווק, ללא אנשי מכירות מוצלחים ומיומנים שעובדים לפי תסריט מכירה מוצלח, לא תממשו את מלוא פוטנציאל השיווק. על מנת לחדד ולהעביר מסרים ותועלות של המוצר אותו אתם משווקים, חשוב לבנות תסריט מכירה שמכיל את כל הנקודות החשובות שמוטב שהרוכש הפוטנציאלי ידע כדי להעלות את הסבירות לסגירת עסקה.
  5. פרסום מותאם – יש לפרסם ולשווק את הפרויקט לכל אורכו. בתחילה, עוד טרם הבנייה, "פריסייל", בשלבי הבנייה השונים ועד להשגת יעד השיווק במלואו. חשוב להתאים את הפרסום לשלב השיווק של הפרויקט. חברת ליווי מקצועי תעניק לכם היזמים בעולם הנדל"ן, שירות מקצועי ומסור לכל אורך התהליך.
מחפשים נכסים לרכישה והזדמנויות השקעה מניבות?
השאירו פרטים וקבלו הצעה אטרקטיבית