הפשרת קרקעות ואיך זה עובד

הפשרת קרקע ושינוי היעוד שלה הוא תהליך מורכב וביורוקרטי. אולם, תהליך זה, עבור בעלי הסבלנות והאיפוק, עשוי להיות מניב ביותר ולייצר תשואה שלא ניתן לקבל בשום פרויקט נדל"ן אחר. בשל העובדה שענף החקלאות סובל מסוגים שונים של בעיות, אם בתחום כוח האדם, עלויות העבודה הגבוהות, הטרור החקלאי והרווחים הקטנים, ניתן למצא לא מעט קרקעות חקלאיות המחפשות רוכשים ואלה, מיד לאחר הרכישה מתחילים בהליך הפשרת הקרקע. 

 

תמיד טוב שיש מומחים בשטח

 

חלקכם אינם מומחים לנדל"ן ובוודאי רבים מכם אינם מגיעים מהתחום אבל, כולכם רוצים להרוויח כסף מהשקעה טובה ומניבה. אי לכך, חשוב להסתייע במומחים, במטרה להגיע באמת לעסקה האיכותית ביותר. המומחים של לוקיישן 770 יעזרו לכם לאתר את הקרקע המדויקת לכם, בהתאם לתקציב העומד לרשותכם, לכמות הזמן שיש לכם להשקיע בפרויקט, המיקום המועדף עליכם וכן הלאה. למומחים של לוקיישן 770 ניסיון רב בתחום המקרקעין ובתהליכי הפשרת קרקעות מוצלחים ומניבים. 

 

לשפר לשדרג להשביח

 

הליך הפשרת קרקע הוא למעשה פעולה שאמורה לייצר השבחת נכסים, אם על ידי השבחת הקרקע באמצעות הפשרתה ושינוי ייעודה לבנייה, ואם על ידי חתימה על עסקת קומבינציה מול קבלן ומכירת הדירות שיתקבלו מתוקף העסקה. השקעה בקרקע היא פעולה מניבה בעיקר כשמדובר בקרקע שטרם עברה הפשרה ולא קיימים עדין היתרי בנייה עבורה. מומחי לוקיישן 770 יסייעו לכם לאתר קרקעות להשקעה, בעלות מיקום טוב, מחיר מכירה אטרקטיבי וסיכוי מצוין לעבור תהליך הפשרה מהיר. 

 

חשוב מאוד לדעת

 

כשנכנסים לפרויקט יזמות לשינוי ייעודה של קרקע חקלאית, בהמשך לרכישת אותה הקרקע, חשוב לבחון את הדברים היטב ברמה התכנונית, באמצעות עורכי דין, המתמחים בנושא ומתכנני ערים, היודעים, דבר או שניים, אודות המערך התכנוני של עיר מסוימת. מומחים ידעו לומר לכם מה ניתן לצפות מראש ומה לא, מבחינה תכנונית. הם גם ידעו לומר לכם אלו שטחים הנם בעלי פוטנציאל לתהליך הפשרה ומה הסיכוי שאכן יאשרו לכם בוועדות התכנון, לבצע הליך זה. בנוסף, ישנם אלמנטים סביבתיים חשובים ביותר שגם אותם חשוב להכיר כגון: תכנון עתידי לסלילת כבישים, בניית מדרכות, מסלולי אופניים, התקנת תשתיות חדשות וכן הלאה.

מחפשים נכסים לרכישה והזדמנויות השקעה מניבות?
השאירו פרטים וקבלו הצעה אטרקטיבית