המדריך המלא לבחירת יועץ נדל"ן: כך תעשו את זה נכון!

רוצים להתחיל להשקיע בנדל"ן אבל חוששים? יועץ השקעות נדל"ן ינתב אתכם להשקעות הנכונות והשוות ביותר.

השקעה ברכישת דירה או קרקע לבנייה, נחשבה אמנם תמיד לסולידית, אך גם בשוק הנדל"ן יש תנודתיות וכדי להפיק רווחים, חשוב לדעת איך להתנהל.

בפני משקיע הנדל"ן, עומדות החלטות לא מעטות. האם לרכוש דירה חדשה או יד שניה, במרכז הארץ, בפריפריה, או בכלל בחו"ל. להשאיר את הנכס ברשותו ולהשכיר, או לשפץ ולמכור ברווח, לרכוש נכס אחד יקר, או מספר נכסים העולים פחות וכדומה.

כאן נכנס לתמונה יועץ הנדל"ן. עם הניסיון וההיכרות עם השטח. איש מקצוע כזה, יכול לייעל את פעילויות ההשקעה, לחסוך הוצאות ולזהות את העסקאות, שיביאו ללקוח את התשואות הטובות ביותר.

מהו יועץ השקעות נדל"ן ולמה מומלץ להסתייע בו?

יועץ השקעות נדל"ן איננו מתווך. הוא לא מקשר בין המוכר לקונה, אלא מייעץ למשקיעים ומגבש עבורם תוכניות השקעה בהתאם לרצונותיהם ומצבם הכלכלי.

ייעוץ נדל"ן יוסיף אמנם לעלויות רכישת הנכס, אבל התנהלות שגויה, עלולה לעלות הרבה יותר. שירותיו של יועץ השקעות נדל"ן נחוצים במיוחד למי שנכנס לעולם הזה ללא ידע. היועץ יעשה סדר למשקיע המתחיל, יתאר את היתרונות והחסרונות בכל סוג השקעה, נושא המיסוי והעלויות. גם אם אתם משקיעים ותיקים המעוניינים להיכנס לסוג חדש של השקעות נדל"ן, ייעוץ כזה הוא חיוני.

איך בוחרים יועץ השקעות נדל"ן?

בבחירת יועץ נדל"ן, מומלץ לערוך סקר שוק ולבקש המלצות מלקוחות עבר. חשוב לוודא שמדובר ביועץ מקצועי ואמין, בעל מוניטין ועם הצלחות מוכחות בתחום.

יועץ השקעות נדל"ן טוב, צריך הבנה רחבה במגוון סוגי השקעות הנדל"ן הקיימות בשוק, בארץ ובעולם, כדי לשקף ללקוח את תמונת המצב הכוללת.

בנוסף, חשוב לוודא שמדובר ביועץ השקעות נדל"ן שישקף אך ורק את הרצונות, הצרכים והיכולות שלכם ויספק ייעוץ אובייקטיבי ונטול פניות, ללא העדפה לפרויקט כזה או אחר או לנכסים של חברת תיווך מסוימת.

הליך ועלויות: ייעוץ השקעות נדל"ן

לאחר שבחרתם ביועץ השקעות נדל"ן, תתקיים פגישת ייעוץ ראשונית, בה ילמד היועץ על מצבכם הפיננסי, סוג הנכסים המעניינים אתם, כמה תרצו להשקיע ואיזה סיכון תוכלו לקחת. היועץ ישקלל את התקציב עם ההוצאות הדרושות (שכר טרחת עו"ד, דמי תיווך, מס רכישה, מס שבח ועוד) ויציג את סוגי ההשקעות הרלוונטיים.

יועץ ההשקעות ידריך לגבי סדר הפעולות ברכישת הנכס וילווה בעת הביקור בנכס וניהול המשא ומתן עם המתווך או הקבלן עד לחתימת העסקה ויסייע באיתור נכסים פוטנציאליים נוספים להשקעה.

בישראל גובים עבור פגישת ייעוץ החל מ-300 שקלים ומעלה. הפגישה נמשכת כשעתיים ולרוב אין צורך ביותר מפגישה אחת, לגיבוש התמונה הכללית של הנכס שמעוניינים לרכוש והתקציב. עלות של ליווי באיתור ובדיקת נכסים, מתחיל ב-200 שקלים ומעלה לשעה. בהצלחה!

מחפשים נכסים לרכישה והזדמנויות השקעה מניבות?
השאירו פרטים וקבלו הצעה אטרקטיבית